Start kampanii reklamowej nowych plastrów serów żółtych Hochland

06.11.2017

Sery żółte Hochland wracają na ekrany telewizorów w polskich domach! Od dzisiaj można oglądać w telewizji w najbardziej popularnych stacjach, najnowszą reklamę promującą zmienione, jeszcze lepsze plastry żółte Hochland bez GMO – w wyjątkowych opakowaniach.

W tym tygodniu rusza również szeroka kampania online. Reklamę będzie można zobaczyć na takich portalach jak Google, Facebook, Instagram, YouTube, na dużych portalach online’owych oraz platformach VOD. Zaplanowano również wsparcie przez kluczowych influencerów oraz bloggerów.

Nowe plastry serów żółtych Hochland i ich benefity funkcjonalne propagować będzie również na łamach portali kluczowych wydawnictw poradnikowych dietetyk Agnieszka Leciejewska.

Sprzedaż nowych plastrów serów żółtych Hochland rozpoczęto od połowy września. Wprowadzone na rynek opakowania mają nową szatę graficzną, która komunikuje naturalność oraz kluczowe dla konsumentów benefity funkcjonalne: polskie mleko, bogactwo wapnia, skład bez laktozy oraz konserwantów, a przede wszystkim bez GMO.

Relaunch plastrów żółtych Hochland to także nowy, udoskonalony produkt, to także rezultat nowych receptur produktowych i poprawionej jakości sera. Jednocześnie wprowadzono zmianę grubości plastra oraz zwiększenie liczby plastrów w opakowaniu, jednoznacznie pozytywnie ocenianych przez konsumenta. Hochland Polska jako pierwsza firma mleczarska w Polsce otrzymała dla serów żółtych w plastrach certyfikat jakościowy VLOG: „Wolne od GMO”, który również znalazł się na opakowaniach, a który zapewnia konsumentów, że produkt produkowany jest bez użycia technik genetycznych, dając tym samym Hochland Polska wyraźną przewagę nad konkurencją.

Cena rekomendowana za opakowanie jednostkowe nowych serów żółtych Hochland to 4,49 PLN za 135g. Dostępnych jest 5 różnych smaków – Maasdamer, Edamski, Gouda, Tylżycki, Gouda Wędzona.

Za koncepcję oraz produkcję filmu reklamowego odpowiada agencja reklamowa Just, a za zakup mediów – Value Media.

(06.11.2017 za portalspozywczy.pl)