Systemy wsparcia sprzedaży umacniają pozycję produktów w punktach handlowych

03.01.2018

Systemy wsparcia sprzedaży pozwalają zwiększyć zakres i skalę działań prowadzonych w terenie, a tym samym umocnić pozycję produktów w punktach handlowych. Wielokanałowa integracja danych i automatyzacja ich analizy umożliwia nie tylko skrócenie czasu tego procesu, ale przede wszystkim pozyskiwanie znacznie bardziej precyzyjnych informacji – powiedział Michał Węgrzyk, prezes zarządu MerService, Grupa OEX.

To z kolei otwiera drzwi do takiego planowania działań, aby przynosiły organizacji jak największe profity. Outsourcing wsparcia sprzedaży to dostęp do zaawansowanej technologii w ramach usługi. Mniejszym firmom daje możliwość zaistnienia na mocno konkurencyjnym rynku bez konieczności inwestowania dużych środków w zakup własnego systemu i budowy struktur. Dla dużych organizacji jest wartością dodaną, stanowiącą uzupełnienie ich własnych działań.

– Bazując na wieloletnim doświadczeniu na rynku wsparcia sprzedaży stworzyliśmy rozwiązania, które zapewniają firmom działającym na rynku retail szerokie spektrum możliwości optymalizacji działań sprzedażowych. Nasze systemy są zintegrowane z rozwiązaniami stosowanymi przez klientów i komplementarne w stosunku do nich. Oferujemy możliwość skorzystania z gotowych rozwiązań technologicznych i rozbudowanej sieci terenowej, co pomaga firmom zwiększyć penetrację rynku – dotrzeć do większej ilości punktów sprzedaży, z większą częstotliwością i ilością działań – mówi Michał Węgrzyk.

(03.01.2018 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl)