Hochland po interwencji KER wprowadza zmiany w reklamie serków

08.02.2018

Komisja Etyki Reklamy przeanalizowała kampanię reklamową serków Hochland i zleciła jej modyfikację. Aby odrzucić jakiekolwiek zarzuty wprowadzenia konsumentów w błąd, firma potwierdziła, że wprowadziła zmiany, zgodnie ze wskazaniem.

Kilka dni temu Komisja Etyki Reklamy orzekła, że telewizyjny spot serków Hochland z Anną Guzik musi zostać zmodyfikowany, ponieważ wprowadza widzów w błąd. Przekaz reklamy to fakt, że serki produkowane są z naturalnych składników, a tymczasem w ich skład wchodzi także m.in. konserwant.

Jak tłumaczy firma Hochland, konserwant znajduje się w szynce, która jest jednym z wariantów smakowych. W pozostałych wariantach konserwant nie występuje. – W żadnym z produktów nie występują sztuczne aromaty (a jedynie naturalne) – podkreśla biuro prasowe spółki.

(08.02.2018 za portalspozywczy.pl)