Wspólne stoisko Polskiej Izby Mleka na targach SIAL China

Pierwszy dzień Międzynarodowych Targów SIAL China w Szanghaju za nami. Targi te są czwartą największa imprezą wystawienniczą na świecie, dedykowaną dla sektora rolno-spożywczego.

W dniach 16-18 maja 2018 roku członkowie Polskiej Izby Mleka, tj. Bartex, Spółdzielnia Obrotu Towarowego Przemysłu Mleczarskiego, Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, Spółdzielcza Mleczarnia Spomlek, Polish Dairy oraz Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy będą prezentowali swoją ofertę na wspólnym stoisku polskiej branży mleczarskiej zorganizowanym przez Polską Izbę Mleka.

W dniu dzisiejszym stoisko Polskiej Izby Mleka odwiedzili m.in. unijny komisarz ds. rolnictwa i rozwoju obszarów wiejskich Phil Hogan, Jacek Bogucki – sekretarz stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Piotr Nowotniak – Konsul Generalny RP, Paweł Niemczuk – Główny Lekarz Weterynarii.

Bardzo dużym zainteresowaniem odwiedzających cieszył się live cooking, podczas którego uczestniczka popularnego programu kulinarnego „MasterChef” serwowała potrawy z wykorzystaniem produktów mleczarskich udostępnionych przez naszych wystawców.

Stoisko PIM można znaleźć w hali E5. Propozycja polskich firm na rynek chiński to przede wszystkim mleko w proszku, serwatka, mleczka smakowe, mleko UHT, mleko bez laktozy, mleko skondensowane, śmietana UHT i sery.

Członkowie PIM mieli również możliwość zaprezentowania swoich produktów na stoisku narodowym Polski, zorganizowanym przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa.

Produkty mleczarskie z Polski cieszą się rosnącym powodzeniem chińskich konsumentów, którzy cenią sobie wartość dodaną produktów pod postacią walorów odżywczych, tj. białko i witaminy oraz wysokiej jakości i bezpieczeństwa.

Przed nami kolejny dzień targów oraz spotkań B2B pomiędzy polskimi przetwórcami mleka a chińskimi importerami i dystrybutorami. Zachęcamy do śledzenia na bieżąco strony Polskiej Izby Mleka, gdzie będą publikowane kolejne relacje.

Program Mleczne Skarby, który jest kontynuacją programu informacyjno-promocyjnego TRADE MILK, finansowanego w latach 2014-2017 ze środków Unii Europejskiej, ma na celu promocję polskich produktów mleczarskich na rynku chińskim, podkreślanie ich wysokiej jakości oraz unikalnego smaku. Program Mleczne Skarby jest finansowany z Funduszu Promocji Mleka, a realizowany przez Polską Izbę Mleka.

(Informacja prasowa Polskiej Izby Mleka)