Wrześniowa promocja sprzedaży stoisk na VI edycję WorldFood Poland i oferta „early birds” dla stałych Wystawców

Kolejna edycja Międzynarodowych Targów Żywności i Napojów WorldFood Poland (do niedawna – WorldFood Warsaw), odbędzie się w dniach 7-9 marca 2019 roku tradycyjnie w Warszawskim Centrum EXPO XXI, a firmy, które zgłoszą chęć uczestnictwa w wydarzeniu już teraz, mogą liczyć na spore zniżki. Oferta „early birds” obowiązuje dla zgłoszeń przysłanych do końca września 2018. Poza preferencyjnymi cenami, stali wystawcy mają możliwość wyboru dogodnej lokalizacji swojego stoiska.

Targi WorldFood Poland stanowią jedyne w swoim rodzaju wydarzenie w stolicy Polski. Właśnie tutaj co roku branża spożywcza spotyka się, aby poznać nowości produktowe i nawiązać cenne kontakty biznesowe. W rozmowach handlowych poprzedniej edycji uczestniczyli kupcy m.in. z Wietnamu, Hiszpanii, Hong Kongu, Turcji, Bułgarii, Pakistanu, Rumunii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich i Mołdawii. Nie zabrakło też kupców z sieci polskich i handlujących w Polsce.

Wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami, a następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron świata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się konkretami, zamówieniami i poważnymi kontraktami.

– Gwarantujemy indywidualne podejście do każdego wystawcy z osobna, układając harmonogramy spotkań zgodnie z życzeniami i preferencjami każdej z firm. Taka współpraca pozwala uczestnikom na lepsze wykorzystanie czasu podczas targów i umożliwia spotkanie z ważnymi kupcami, którzy odpowiadają profilowi ich działalności. Dzięki temu wspólnie tworzymy targi, których rzeczywiście potrzebuje branża – zapewnia Agnieszka Szpaderska, dyrektor Targów WorldFood Poland. Targi są miejscem negocjacji biznesowych oraz dyskusji na aktualne tematy i problemy nurtujące branżę, nie brakuje również atrakcji i wydarzeń merytorycznych.

Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w sześciu sektorach:

  • Food&Drinks – produkty spożywcze, owoce i warzywa, mięsa, przetwory mleczne, słodycze i przekąski, oleje, napoje bezalkoholowe, kawa i herbata etc.;
  • EcoFood – produkty organiczne, żywność certyfikowana, naturalna i tradycyjna;
  • NutraFood – nutraceutyki, suplementy diety, odżywki;
  • Ingredients – dodatki i aromaty do żywności;
  • Wine&Spirits – wina, napoje spirytusowe, piwa i cydry;
  • FoodTech – technologia i usługi dla przetwórstwa spożywczego.

Więcej informacji oraz relacje z poprzednich edycji: www.worldfood.pl

Więcej informacji na temat oferty wystawienniczej:

Tel.: +48 395 66 93

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

http://worldfood.pl/Dla-Wystawcow/Zapytaj-o-stoisko

(Informacja prasowa Targów WorldFood Poland)