Hochland będzie inwestował w swoje marki

23.10.2018

Marki firm mleczarskich powinny konkurować z markami własnymi sieci, aby finalnie konsument miał wybór. Hochland będzie nadal inwestować w siłę i znaczenie swoich marek – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

– Uważamy, że cały czas rośnie znaczenie i potrzeba działań marketingowych, ponieważ od nich zależy sukces produktów markowych. Nasze wydatki w tym obszarze nie spadają w porównaniu do poprzednich lat i chcemy pozostać liderem naszej kategorii w zakresie inwestycji w media. Ograniczenie budżetów reklamowych w branży FMCG jest strategicznym błędem – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.

Jest zdania, że bez wydatków na reklamę produkt markowy staje się tylko produktem i musi konkurować pod względem racjonalnych argumentów ceną. Jest to walka trudna do wygrania, zwłaszcza gdy przeciwnikami są wysokiej jakości produkty marek własnych sieci. – Analizując wydatki na media, trudno nie zauważyć poziomu inwestycji sieci handlowych w swoje marki, a patrząc na treść ich reklam jasno można stwierdzić, że nie jest to tylko komunikat promocyjny. Patrząc na poziom świadomości, skłonność do kupowania czy nawet przywiązania do nich konsumentów, marki własne są bardzo silne – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz.

(23.10.2018 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl, fot. Hochland Polska)