Marka jest siłą Mlekovity

29.10.2018

Mlekovita nieustannie dba o to, by swoimi działaniami budować siłę i wiarygodność marki. To silna marka jest siłą napędową konkurencyjności, symbolem jakości, wiodącej pozycji na rynku, prestiżu oraz uznania – powiedział Dariusz Sapiński, prezes SM Mlekovita.

Jak mówi prezes Sapiński, to marka wspiera dobre relacje z klientami, pomaga zdobywać nowych, budując i utrzymując ich lojalność – najchętniej wybierają oni bowiem produkty markowe, ponieważ sprawdzony, dobry brand to gwarancja satysfakcji oraz oryginalności.

– Marka Mlekovita to właśnie obietnica stabilności, gwarancja jakości i powszechnej dostępności produktów – to przede wszystkim satysfakcja i spełnienie oczekiwań konsumenta poprzez stałą dbałość o najwyższą jakość oferowanych produktów i wprowadzanie innowacji tak produktowych, jak i technologicznych. Innowacyjne inwestycje są bowiem nie tylko niezbędne, służą nie tylko zwiększaniu mocy produkcyjnych firmy, ale i umacniają jej pozycję jako innowacyjnego lidera branży mleczarskiej – mówi Dariusz Sapiński.

Podkreśla, że w roku świętowania pięknego jubileuszu w naszej ojczyźnie firma może się pochwalić szerokim asortymentem produktów nabiałowych – portfolio to ponad 1000 mlecznych smakowitości na 100 lat niepodległości. Wśród nich obok tak podstawowych jak mleko, masło, sery i serki, twarogi i twarożki, śmietany i śmietanki, kefiry i maślanki, konsumenci znajdą sery pleśniowe czy produkty specjalistyczne, jak linia produktów bez laktozy, linia BIO, mleko w proszku instant zarówno odtłuszczone, jak i pełne, mleko w proszku odtłuszczone bez laktozy czy produkty dla osób aktywnych i profesjonalnie zajmujących się sportem: napoje wysoko proteinowe Super Body Active i koncentraty białek serwatkowych WPC 80 Super Body Active i Herkules.

(29.10.2018 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl, fot. portalspozywczy.pl)