Jogurty typu greckiego od OSM Piątnica w nowej odsłonie

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy wprowadziła na rynek jogurty typu greckiego w nowym wydaniu. Zastąpiły one doskonale znane wcześniej produkty. Poza odświeżeniem wyglądu opakowań, zmieniono także skład oraz wprowadzono nowe warianty smakowe.

Wraz ze wzrostem sprzedaży w kategorii jogurtów owocowych łyżeczkowych, zmianie ulegają także trendy konsumenckie. To przede wszystkim rosnąca popularność produktów wysokobiałkowych oraz odwrót od niskiej zawartości tłuszczu. Konsumenci coraz częściej szukają pełnowartościowych produktów, stanowiących pożywną przekąskę – częściej zwracają uwagę na zestawienie wartości odżywczych, niż na kaloryczność.

Nowa receptura i oryginalne smaki

Wprowadzając zmiany w recepturze, OSM Piątnica odpowiada na wzrost zainteresowania produktami klasy premium – o prostym składzie i z „czystą etykietą”. W całej linii jogurtów greckich, poza wariantem naturalnym, dodano niewielką ilość tłuszczu. Wcześniejsza wersja 0% zawiera teraz 2,4% tłuszczu, dzięki czemu jogurty mają bardziej gęstą i aksamitną konsystencję. Wzbogacenie składu o tłuszcz – nośnik smaku i witamin A, D oraz E pozytywnie wpływa na wartość odżywczą produktu. Jednocześnie obniżono zawartość cukru z 12 do 10 g, zwiększając za to zawartość owoców w składzie. Dodano również dwie innowacyjne wersje smakowe – zaskakujące połączenie gruszki z morelą oraz wiśni z dodatkiem wanilii. W każdym produkcie gramatura, temperatura przechowywania oraz okres przydatności do spożycia – pozostają bez zmian.

Apetyczna prezentacja składu

Odświeżenie linii jogurtów greckich obejmuje także projekt nowych opakowań – atrakcyjna szata graficzna podkreśla przede wszystkim smakowitość oraz wyjątkową kremowość produktu. Na wieczku bardziej wyeksponowano konsystencję jogurtu oraz zawartość soczystych owoców – postawiono na apetyczną prezentację składu. Wyróżnikiem nowych opakowań jest także charakterystyczny, grecki wzór w błękitnym odcieniu.

Jogurty z Piątnicy, no bo skąd

Wprowadzenie nowej odsłony jogurtów typu greckiego wspiera silna kampania marketingowa. To przede wszystkim kolejny spot telewizyjny z cyklu „Z Piątnicy, no bo skąd”. Główna bohaterka reklamy, Pani Eugenia, tym razem prezentuje zalety nowych jogurtów, podkreślając bogactwo smaku w warstwie owoców oraz wyjątkową kremowość „jogurtowej pierzynki”, akcentuje również pojawienie się dwóch zupełnie nowych wariantów smakowych. Poza emisją spotów reklamowych w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych, równolegle prowadzona jest także kampania Digital, kampania w social mediach, a także działania PR.