Postaw na well-being od środka i na zewnątrz!

Activia, korzystając z badań i wiedzy naukowców w zakresie kultur bakterii oraz produkcji jogurtu, od wielu lat pomaga konsumentkom pielęgnować swój organizm od środka. Dziś marka postanowiła ułatwić kobietom dbanie o siebie również na zewnątrz! Do 15 grudnia trwa ogólnopolska akcja realizowana we współpracy z polską marką kosmetyków tołpa.

W trosce o zdrowie staramy się częściej jeść warzywa i owoce (ok. 70% ankietowanych), dbamy o regularne nawodnienie (66%) oraz sięgamy po przetwory mleczne (51%) – potwierdzają badania Ipsos przeprowadzone na zlecenie Danone*. Wśród tych ostatnich składników menu szczególnie warto zwrócić uwagę na takie, które zawierają żywe kultury bakterii oraz składniki mineralne. Jogurty Activia mają wapń wspomagający prawidłowe funkcjonowanie enzymów trawiennych oraz żywe kultury bakterii jogurtowych, które poprawiają trawienie zawartej w produkcie laktozy. Jest to szczególnie ważna kwestia dla osób mających trudności z trawieniem tego składnika. Activia jest dla osób, które chcą zadbać o dobre samopoczucie i zbilansowaną dietę każdego dnia, ale trudno im znaleźć odpowiednią propozycję pomiędzy głównymi posiłkami. Dzięki poręcznej butelce można ją zabrać ze sobą wszędzie.

Dla kobiet, które lubią dbać o siebie i robią to z przyjemnością

W ramach promocji Activia, we współpracy z marką kosmetyków tołpa, pomaga konsumentkom zatroszczyć się o siebie od środka i na zewnątrz jednocześnie. Obie marki podobnie postrzegają istotę pielęgnacji dobrego samopoczucia – jako coś przyjemnego i regularnego. Dlatego już dziś każda zakupiona Activia to 30 zł do wykorzystania w sklepie internetowym tołpa przy zakupach za minimum 70 zł. Wystarczy zachować paragon i zarejestrować go na stronie internetowej activia.pl. Tam znajduje się również regulamin promocji. Akcja trwa do 15 grudnia 2018 roku. Za koncepcję kreatywną, kreację i realizację akcji odpowiada NAV agency.

* Badanie Ipsos na zlecenie Danone Sp. z o.o. przeprowadzono metodą CAWI, próba = 400, lipiec 2018 roku, Polska.

(Informacja prasowa DANONE)