Preferencje konsumentów sera zmienne

14.01.2019

Rynek serów w Polsce jest dynamiczny, a preferencje odbiorców zmieniają się. W naszych działaniach koncentrujemy się na szerokim dotarciu do konsumentów, poprzez spójne i wielokanałowe kampanie – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager Hochland Polska.

Podkreśla, że firma ma dobrze zbudowaną dystrybucję i najwyższej jakości działania trade marketingowe – kreatywna ekspozycja w punktach sprzedaży ma ogromne znaczenie. – Jesteśmy również obecni z przekazem w ramach kampanii telewizyjnych, prasowych, PR, a także w internecie i social mediach. Dzięki tak szerokiej komunikacji możemy dotrzeć do różnych grup docelowych i zainteresować naszym produktem – mówi Jacek Wyrzykiewicz.

Zaznacza, że Hochland kreuje coraz to nowe zastosowania kulinarne naszych serków, oryginalne propozycje podania i formaty, które stanowią odpowiedź na współczesne potrzeby. – Nasze działania skupiają się na realizowaniu potrzeb konsumenta. Receptą na jego lojalność jest kompilacja kilku elementów, na które składają się: dostępność fizyczna – budowanie optymalnej dystrybucji, dostępność mentalna – budowanie więzi emocjonalnej, preferowany produkt w kategorii oraz konsekwencja w działaniu. Wszystko to pozwala nam budować prawdziwą relację z konsumentami – puentuje.

(14.01.2019 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl, fot. Hochland Polska)