W niedziele po zakazie handlu sprzedaż e-commerce wzrosła o 26%

15.01.2019

Według statystyk dwa miesiące po zakazie handlu w niedziele o 26% wzrosła sprzedaż w e-commerce, z czego 62% sklepów miało zwiększony ruch na stronie, a 56% odnotowało większą sprzedaż w Internecie (traffictrends.pl).

Sklepy oferujące sprzedaż żywności online, czyli tzw. e-grocery odnotowują zwiększoną ilość zamówień w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy. Statystycznie branża rośnie o ok. 10% rocznie, a już co siódmy internauta robi regularnie zakupy spożywcze w internecie. Według IceFood.pl w 2018 roku sprzedaż produktów mrożonych wzrosła o ok. 15%. Według danych Nielsen, tylko w ciągu ostatniego roku rynek mrożonek powiększył się o 5,8% pod względem wolumenu oraz o 7,4% wartościowo.

(15.01.2019 za dlahandlu.pl)