Dlaczego warto być z nami podczas WorldFood Poland?

  • możliwość prezentacji i promocja oferty firmy;
  • nawiązanie nowych kontaktów handlowych;
  • pozyskanie partnerów biznesowych z kraju i zagranicy;
  • wymiana doświadczeń i poszerzenie wiedzy, m.in. poprzez udział w panelach dyskusyjnych;
  • business to business – odwiedzający targi to specjaliści o ściśle sprecyzowanych celach biznesowych;
  • darmowa usługa matchmakeing’u, umożliwiająca zaaranżowanie spotkań z potencjalnymi kontrahentami jeszcze przed rozpoczęciem targów;
  • spotkania z kupcami z sieci handlowych;
  • Konkurs dla wystawców o Złoty Medal WorldFood.

Na targach WorldFood Poland 2019 firmy mogą zaprezentować swoje produkty w różnych sektorach, a wiele miesięcy przed rozpoczęciem targów organizatorzy zajmują się wyszukiwaniem potencjalnych kooperantów i inwestorów zainteresowanych współpracą z wystawcami. Następnie organizują ich przyjazd do Warszawy na serię wcześniej umówionych spotkań. Taka formuła zwiększa efektywność wystąpienia na targach i skraca czas dotarcia do kontrahenta. Co roku zwiększa się ilość kupców z rożnych stron świata i Europy, a rozmowy przeprowadzane podczas targów kończą się zamówieniami i kontraktami.

(Informacja prasowa WorldFood Poland)