Sprzedawcy nie mogą czekać na dostawy

28.01.2019

Zarządzanie transportem dla największych firm FMCG wymaga dużej uwagi, wysokiego poziom usług oraz KPI’s wynoszących blisko 100% skuteczności. Platformy logistyczne, sprzedawcy masowi lub supermarkety nie mogą czekać na dostawę towarów – powiedział Maxime Legardez, CEO & Founder Everoad.

Zwraca uwagę, że terminy są ustalane z wyprzedzeniem, aby mieć pewność, że setki ciężarówek będą w stanie rozładować ładunek tego samego dnia. – Firmy wymagają informacji w czasie rzeczywistym. Dlatego wiele utalentowanych pracowników dołącza do Everoad, aby rozwijać tę część branży transportowej. W Everoad przywiązujemy ogromną wagę do potrzeb naszych klientów, ponieważ to właśnie z myślą o klientach zbudowaliśmy Everoad – mówi Maxime Legardez.

Wiąże się to bezpośrednio z brakiem kierowców. – Branża musi za wszelką cenę promować ten ważny zawód. Kierowcy ciężarówek są bohaterami naszej gospodarki. Jeśli zatrzymają się na 24 godziny, świat również się zatrzyma. Każde konsumowany przez nas produkt jest dostarczany za pośrednictwem naszych dróg i ciężarówek. Branża musi zainwestować w szkolenia, wspierać fakt bycia kierowcą ciężarówki, jak i obniżyć cenę uzyskania prawa jazdy itp. – mówi CEO Everoad.

Jego zdaniem, bardzo ważne jest również poprawienie wizerunku kierowców ciężarówek. – Obecnie istnieje głęboki deficyt wizerunku, podczas gdy kierowcy ciężarówek są w sercu naszej gospodarki – dodaje.

(28.01.2019 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl, fot. portalspozywczy.pl)