Media społecznościowe pozwalają na lokowanie produktu oraz wyrażenie opinii

25.02.2019

Klient jest chodzącą reklamą. Współtworzy wizerunek marki. Media społecznościowe pozwalają na lokowanie produktu oraz wyrażenie opinii, która dociera do coraz szerszej grupy osób. Poza reklamą wśród znajomych znaczenie mają opinie wyrażane przez znane nam osoby ze świata mediów. To oni mają największy zasięg i docierają do osób, które nie zwracają uwagi na typowe formy reklamy – powiedziała Dorota Łuszczek, technolog z firmy Vimax.

Na znaczeniu zyskują pozytywne doświadczenia, bowiem marki nie sprzedają wyłącznie produktów, ale dążą do wywołania pozytywnych emocji. Ambasadorzy marki to najczęściej osoby, które wyznają pewien styl życia. Kojarzone ze sportem, zdrowym odżywianiem czy znani rodzice, którzy stają się wzorem do naśladowania. Osoby te zwracają uwagę na korzyści produktu i pozycjonują wizerunek marki. Bycie Healthy staje się modne.

Produkty Healthy to produkty z prostym składem, funkcjonalne, naturalne i ekologiczne. Żywność wzbogacona w modne dodatki kusi nazwą i składem. Coraz częściej słyszymy takie nazwy jak kurkuma, ashwagandha, matcha, inulina, chia, chlorella czy spirulina. Nadają one prozdrowotny charakter i wzbudzają zainteresowanie followersów. Śledzimy #healthyfood chcąc żyć lepiej i zdrowiej.

Firma VIMAX wyspecjalizowała się w produkcji ekstraktów roślinnych. Ekstrakty roślinne umożliwiają tworzenie innowacyjnych rozwiązań smakowych, zapewniają naturalne korzyści zdrowotne oraz są w trendzie czystej etykiety.

(25.02.2019 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl, fot. portalspozywczy.pl)