W e-commerce rośnie znaczenie przesyłek międzynarodowych

25.02.2019

W e-commerce wyraźnie rośnie znaczenie przesyłek międzynarodowych. Polskie sklepy online także zaczynają działać w handlu transgranicznym. Cała sieć połączeń drogowych GLS obejmuje 41 krajów w Europie, co umożliwia bardzo skuteczne usprawnianie różnego rodzaju elementów obsługi przesyłek międzynarodowych, w tym oczywiście spedycji drogowej – powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS Poland.

Wszystkie wymienione rozwiązania, z jednej strony, odpowiadają na wyzwania związane z niezwykle dynamicznym rozwojem e-commerce, z drugiej strony, wspierają dalszy rozwój handlu online. – Nadal będziemy rozbudowywać rozwiązania IT, włączając w to szeroko pojętą automatyzację. Jednym z kluczowych elementów jest dziś dalsza integracja systemów operacyjno-logistycznych, a w następnym etapie również wykorzystanie elementów sztucznej inteligencji dla optymalizacji procesów i obsługi klienta – mówi Tomasz Kroll.

– Podkreślę, że klienci doceniają nasze rozwiązania, co potwierdzają osiągane przez GLS wyniki. Poza tym, w tym roku GLS Poland otrzymał prestiżową nagrodę dla najlepszej firmy logistycznej w kategorii „Ekspresowy serwis krajowy”, w ramach XVII edycji badania Operator Logistyczny Roku. Kluczowi klienci docenili nas m.in. za takie usługi, jak obsługa finansowa, odbiór dokumentów zwrotnych, pobranie gotówki za towar, płatności online, gwarantowana godzina dostawy następnego dnia czy obsługę paczek – dodaje dyrektor GLS Poland.

(25.02.2019 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl, fot. portalspozywczy.pl)