Spomlek startuje z nową kampanią wizerunkową

Po sukcesie ubiegłorocznej kampanii, a przede wszystkim spotu reklamowego Serenady, który obejrzało w serwisie YouTube ponad milion użytkowników, z początkiem września mleczarnia Spomlek postanowiła rozpocząć jesienną kampanię wizerunkową.

Działania w ramach kampanii będą prowadzone w największych stacjach telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP 1 i TVP 2 oraz stacjach tematycznych, m.in. TVN 7, TV Puls, Eska TV, TVN Style, Polsat Café i Kuchnia+. Równolegle zostaną wykorzystane kanały internetowe, m.in. YouTube oraz platforma VOD.

– To dla nas szczególny rok, obfity w wiele działań na różnych polach. W tym roku nasza mleczarnia obchodzi 110-lat, przez ten czas udało nam się wprowadzić na rynek marki, które głęboko zakorzeniły się w świadomości naszych konsumentów, towarzysząc im każdego dnia w różnych momentach życia. Ta kampania to doskonałe zwieńczenie całego intensywnego roku związanego z naszym jubileuszem. Dzięki niej chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów, wykorzystując nowoczesne kanały dotarcia – mówi Paweł Gaca, Wiceprezes Zarządu Spółdzielczej Mleczarni Spomlek.

Poza Serenadą w jesiennej kampanii pojawią się również inne popularne produkty z oferty firmy, m.in. sery długodojrzewające, sprzedawane pod marką Skarby Serowara oraz nowość w portfolio firmy – Złoty Radamer, który został wprowadzony w tym roku na rynek w związku z obchodami 110-lecia mleczarni.

– W tym celu chcemy wykorzystać sponsoring popularnych programów telewizyjnych, m. in.: „Kuchenne Rewolucje”, „Rolnik szuka żony”, jak również nowość w ramówce TVP „Teściowe i Synowe” – dodaje Emilia Pożarowszczyk, kierownik ds. marketingu i PR firmy Spomlek.

Kampania potrwa od 9 września do końca listopada b.r. Za kreację spotów odpowiada firma Heads Advertising.

(Informacja prasowa SM SPOMLEK)