Srebrny jubileusz GulFood: polskie marki na prestiżowych targach w Dubaju

16 lutego 2020 r. w Dubaju rozpoczęły się 25. największe i najważniejsze targi branży spożywczej – GulFood. Ponad pięć tysięcy wystawców z dwustu krajów świata przez pięć dni będzie prezentować innowacyjne artykuły w kategorii żywności i napojów. Podczas wydarzenia nie zabraknie polskich producentów. OSHEE World, które na prestiżowej imprezie wystąpi już po raz szósty, pokaże nowości z szerokiego portfolio swoich trzech marek: OSHEE, Kingi Pienińskiej oraz SONKO.

Odbywająca się w tym roku jubileuszowa edycja targów GulFood w Dubaju będzie poświęcona nowemu podejściu do żywności. Wydarzeniu towarzyszyć będzie szereg konferencji poruszających istotne dla sektora tematy, jak rozwój sprzedaży detalicznej i nowych kanałów marketingu, rola rządów w kształtowaniu przyszłości żywnościowej czy wpływ turystyki na rynek. Dla licznych przedstawicieli branży spożywczej targi są również okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami i innowacyjnymi rozwiązaniami z zakresu żywności oraz napojów, a także miejscem spotkań biznesowych.

– Takie wydarzenie jest znakomitą okazją do przeprowadzania rozmów i nawiązywania współpracy handlowej. Targi w Dubaju traktujemy jako przestrzeń do spotkań tak z potencjalnymi, jak i z obecnymi kontrahentami. To właśnie podczas poprzednich edycji Gulfood poznaliśmy wielu naszych obecnych partnerów – mówi Tomasz Kuszewski, Dyrektor Eksportu w OSHEE Polska.

Lider napojów i żywność funkcjonalnej w Dubaju

Podczas tegorocznej odsłony prestiżowej imprezy w Dubai World Trade Centre OSHEE zaprezentuje liczne nowości, koncentrując się na ofercie marki SONKO, która w 2019 dołączyła do portfolio firmy stając się częścią OSHEE World. Do Zjednoczonych Emiratów Arabskich pojadą wafle ryżowe i pełnoziarniste wafelki w czekoladzie, lekkie pieczywo, maca, sucharki, zbożowe superfoods oraz kasza, ryż i komosa ryżowa. Na stoisku nie zabraknie też flagowych produktów i tegorocznych rynkowych premier OSHEE, jak wody witaminowe czy batony proteinowe.

– Rozwijamy się wraz z naszymi kontrahentami, dlatego chcemy dostarczać im najwyższej jakości produkty. W zeszłym roku wprowadziliśmy na rynek aż 25 nowości, to więcej niż jakakolwiek inna firma na świecie działająca w tej branży – podkreśla Kuszewski.

OSHEE podbija zagraniczne rynki

Obecnie OSHEE prowadzi eksport do 54 krajów całego świata. Połowę z nich stanowią rynki europejskie, jednak szczególną dynamiką rozwoju sprzedaży charkteryzują się te spoza starego kontynentu. Produkty OSHEE cieszą się powodzeniem w Afryce, np. w RPA, Kenii czy Wybrzeżu Kości Słoniowej oraz w krajach azjatyckich, takich jak Chiny, Indie i Australia. Nieprzerwanie od siedmiu lat roczny wskaźnik tempa przyrostu eksportu firmy wynosi minimum 20%.

– Swoją międzynarodową, ale i lokalną, pozycję handlową budujemy bazując na bardzo ścisłej współpracy z kontrahentami. Wspólnie planujemy działania marketingowe i sprzedażowe na poszczególnych rynkach, dzielimy się wiedzą i zapewniamy wsparcie, w tym w zarządzaniu stockami. Jednym z priorytetów w kontaktach międzynarodowych jest dla nas zachowanie najwyższych standardów współpracy opartych na wiarygodności, przejrzystości, przewidywalności, uczciwości i lojalności wyjaśnia Dyrektor Eksportu w OSHEE Polska.

GulFood w Dubaju to największa impreza branży spożywczej na świecie. Jubileuszowa, 25. edycja targów będzie się odbywać w dniach 16-20 lutego br. w Dubai World Trade Centre. Pięciodniowe wydarzenie corocznie przyciąga około 100 000 odwiedzających.

(Informacja prasowa Biura prasowego OSHEE)