Hochland stawia na pyszny smak

Ser to trzecia najbardziej wartościowa kategoria spożywcza w Polsce (wg Nielsen, po piwie i wódce). Jej sprzedaż wartościowa wynosi ponad 7 mld PLN i cały czas dynamicznie rośnie, rocznie o 10,0% (wartość, Nielsen, MAT SEP 2020 vs. MAT SEP 2019). Sery Hochland to marka numer jeden w Polsce pod względem wartości sprzedaży z 10,1% udziałem w rynku serów ogółem (wartość, źródło: Nielsen, MAT SEP 2020). Znane są w Polsce od ponad 25 lat przede wszystkim ze swojego pysznego smaku. Poza smakiem Hochland stawia na lokalnych dostawców i sprawdzonych partnerów biznesowych oraz przykłada ogromną wagę do jakości i pochodzenia surowców.

Sery to nieodłączny element posiłków Polaków. W roku 2020, który postawił cały sektor spożywczy w wyjątkowej sytuacji – priorytetami Hochland w Polsce jest zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i produktom oraz utrzymanie ciągłości produkcji, a także stabilność gospodarcza około 500 polskich, rodzinnych gospodarstw, od który firma kupuje mleko do produkcji serów. Rolnicy są dla Hochland nie tylko dostawcami surowca, ale i partnerami w biznesie. Mimo pandemii strategia firmy nie zmieniła – Hochland Polska kontynuuje obraną kilka lat temu strategię zyskownego i zrównoważonego wzrostu.

– Nasz biznes jest ustawiony szeroko, zarówno co do portfolio, jak i do kanałów sprzedaży. Dla konsumenta bardzo ważne jest zaufanie do marki, do jakości produktu, a naszym markom i produktom Polacy ufają. Stawiamy przede wszystkim na pyszny smak, ale pamiętamy o dodatkowych benefitach i wprowadzamy innowacje dotyczące produktów, składu i opakowań. Wielu konsumentów poszukuje wyrobów dostosowanych do wymogów dietetycznych. Wprowadziliśmy w tym roku z dużym powodzeniem serki twarogowe Almette bez laktozy, a także Hochland, Naturalnie, że pyszny! – sery kremowe, które zawierają wyłącznie naturalne składniki. Zachowujemy elastyczność w działaniu i zdolność do dynamicznego reagowania na zmiany sytuacji rynkowej. To pozwala nam patrzeć w przyszłość z optymizmem – podkreśla Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

(Informacja prasowa Hochland Polska)