Euroser Dairy Group stawia na szeroką dystrybucję

02.06.2022

Euroser prowadzi dystrybucję swoich marek we wszystkich kanałach na 12 rynkach krajów Europy Środkowo-Wschodniej. - Z klientami pracujemy bezpośrednio, zawsze kierując się zasadą partnerstwa. Wiemy z doświadczenia, że jedynie taki model gwarantuje stabilną, długofalową i satysfakcjonującą dla obu stron współpracę - mówi Marc Benning, Prezes firmy Euroser Dairy Group.

Zakupowa ostrożność konsumentów

Obecnie sytuacja w hiper- i supermarketach oraz dyskontach jest w miarę stabilna, choć widać, że w związku z wysoką inflacją i niepewną sytuacją gospodarczą oraz obniżonymi nastrojami konsumenckimi klienci ostrożnie podchodzą do zakupów.

Z rosnącym optymizmem obserwujemy kanały HoReCa oraz cash&carry, które coraz szerzej otwierają się po pandemii; wraz z upływem czasu powinny być coraz bardziej chłonne - Marc Benning

Bezproblemowa współpraca z klientami

Zapytany jak układa się współpraca z partnerami handlowymi podkreśla, że współpraca obecnie z klientami układa się dobrze, firma na bieżąco reaguje na pojawiające się niemal codziennie wyzwania.

- W komunikacji stawiamy na otwartą postawę oraz biznesową solidarność, dzięki czemu wspólnie znajdujemy rozwiązania w tych trudnych czasach, gdzie konsument ostrożniej wydaje swoje ciężko zarobione pieniądze. To gwarantuje zachowanie stabilności biznesu jak również ciągłości współpracy-Marc Benning

Euroser Dairy Group zatrudniamy obecnie ponad 170 pracowników, dostarcza produkty do 12 krajów w Europie Środkowo-Wschodniej,

(02.06.2022 za Roman Wieczorkiewicz, portalspozywczy.pl)