Ruszyła kampania społeczna Mleczna

08.06.2022

Marcin Hydzik, Prezes Zarządu Związku Polskich Przetwórców Mleka, poinformował, że z dniem 1 czerwca 2022r. ruszyła dofinansowana ze środków Funduszu Promocji Mleka nowa kampania pod nazwą “Mleczna kuchnia”. Kampania ma na celu promocję spożycia mleka i jego przetworów.

Konieczna promocja mleka

Musimy wykorzystać każdą sposobność, aby zwiększać w społeczeństwie świadomość korzyści ze spożywania przetworów mlecznych, zwłaszcza wobec coraz częstszych głosów krytykujących spożywanie mleka. Cieszymy się, ze nasz pomysł zyskał dofinansowanie z Funduszu Promocji Mleka, jest to dowód na to, że FPM spełnia swoje zadanie i jest sojusznikiem branży mleczarskiej w promocji naszych produktów. Liczymy, że podobnych akcji będzie więcej, zwłaszcza w Internecie

- mówi Marcin Hydzik

Na kampanię składają się:

  • strona główna https://mlecznakuchnia.pl/ zawierająca przygotowane przez dietetyka przepisy kulinarne na dania zawierające składniki mleczne, jak też towarzyszące im informacje żywieniowe i porady dietetyka;
  • profile w mediach społecznościowych tj. na Facebook i Instagram, na których publikowane będą nie tylko skrócone przepisy kulinarne zachęcające do odwiedzenia strony głównej kampanii, ale również ciekawostki na temat mleka i jego przetworów;
  • reklamy na Facebooku i Instagramie oraz reklamy google ads – które będą promowały stronę kampanii przez trzy miesiące i docelowo powinny przyciągnąć uwagę od 10 do nawet 30 tys. użytkowników.

Docelowo na stronie kampanii znajdzie się około 100 przepisów.

(08.06.2022 za RW, portalspozywczy.pl)