Dobra jakość w dobrej cenie

– Kiedyś serek topiony kojarzył się z tanim produktem, a teraz przed wszystkim zwraca się uwagę na jego jakość, bo to właśnie na nią jest największe zapotrzebowanie wśród współczesnych konsumentów – mówi Aneta Będkowska Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. –

Klienci nadal oczekują przystępnej ceny, ale baczniej niż kiedyś zwracają uwagę na użyte w produkcji surowce, które w przypadku firmy Sertop są starannie dobierane, tak aby końcowy produkt spełniał oczekiwania konsumentów, także pod kątem ulubionych przez nich smaków, niezmiennych od kilkudziesięciu lat. Staramy się nie tylko nadążać za współczesnymi trendami tworząc serki w nowych formatach (np. plastry), ale pielęgnujemy także tradycję, produkując w dalszym ciągu serki w kształcie kostek tzw. telewizorków oraz serowych krążków, będących naszymi kultowymi opakowaniami, dzięki którym jesteśmy rozpoznawalni na rynku.

(Informacja prasowa SERTOP)