Perła Rynku FMCG dla SERTOP

Masło klarowane (inaczej zwane Ghee) kolejny raz stanęło na finałowym podium, tym razem w ogólnopolskim badaniu Perły Rynku FMCG, w którym przedstawiciele najbardziej liczących się sieci handlowych w Polsce wskazywali najlepiej rokujące nowości rynku FMCG.

Wśród laureatów znalazło się m.in. masło klarowane Sertop w kubeczku 200 g, zdobywając Złoty Medal w kategorii „Tłuszcze Żółte”. – Cieszymy się, że nasz produkt został dobrze przyjęty zarówno przez konsumentów, jak i naszych partnerów handlowych i uzyskał kolejne wyróżnienie – mówi Aneta Będkowska, Marketing Manager w Sertop sp. z o.o. – Nagroda ta jest dla nas potwierdzeniem dużej popularności naszego produktu oraz jego wysokiej jakości, a także dobrze podjętej decyzji o jego wprowadzeniu na rynek.

(Informacja prasowa SERTOP)