Jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej?

02.11.2018

Czy strategia inwestycji w przyjemność zakupów przyniesie oczekiwane efekty, czy w ramach demokratyzacji jakości marki premium zdominują ofertę handlową w sieciach, jak zakaz handlu wpływa na zmianę zwyczajów zakupowych – m.in. takie zagadnienia poruszymy w czasie sesji „Pop czy jazz – jaki nurt zwycięży na krajowej scenie detalicznej” podczas Forum Rynku Spożywczego i Handlu (5/6 listopada; Hotel Sheraton, Warszawa).

Udział w dyskusji, która odbędzie się 6 listopada 2018 roku w godz. 11.30-13.00 potwierdzili:

  • Marcin Bugalski, kierownik działu marketingu, STAROPOLANKA, Uzdrowiska Kłodzkie SA – grupa PGU
  • Anna Gorączka, kierownik zespołu insights, Żabka Polska
  • Tomasz Kaczyński, partner, szef Zespołu Prawa Żywnościowego, Praktyka Life Sciences, kancelaria DZP
  • Robert Krzak, ekspert rynku handlowego
  • Jakub Linkowski, starszy kierownik projektów, Jeronimo Martins Polska
  • Joana Sokolnik, senior analyst, Euromonitor
  • Piotr Wieszczyk, starszy kierownik sieci lokalnych, LOTTE Wedel

Prezentacja: Joana Sokolnik, senior analyst, Euromonitor (o trendach w handlu)
Moderacja: Edyta Kochlewska, redaktor naczelna, dlahandlu.pl

Wśród zagadnień sesji są takie kwestie, jak:

  • Obraz rynku, główni gracze, dominujące strategie.
  • Sieci handlowe wierzą w przyjemność zakupów, a konsumenci?
  • Demokratyzacja jakości: od marek premium do popularnych – w jakim kierunku zmierza rynek?
  • Inwestor lekiem na wszelkie bolączki – postępy konsolidacji sektora.
  • Rocznica niepodległości, mundial, patriotyzm zakupowy – okazja czyni promocję.
  • Jak zakaz handlu zmienia zachowania konsumenta?

(02.11.2018 za dlahandlu.pl, fot. archiwum PTWP)