Nowy Rok dla Twojego dziecka Odkrywaj morski świat z Danonkiem! Specjalna edycja magnesów z aplikacją Shazam.

Każdy kolejny rok to nowe doświadczenia i wyzwania, szczególnie dla dzieci, które świata się dopiero uczą. Uwielbiany przez dzieciaki Danonek tym razem zaprasza do wspólnych morskich przygód przy wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości.

Nauka przez zabawę

Od wielu lat Danonki towarzyszą dzieciom w ich podróży po świecie zarówno w zakresie właściwego żywienia, jak i edukacji o najbliższym otoczeniu. Bohater marki – Danonek – wie, że nauka poprzez zabawę to jedna z najbardziej efektywnych metod na przyswajanie informacji przez dzieci, dlatego kolejny raz przekazuje ciekawe treści w atrakcyjny sposób. Dodatkowo dzieci mogą zebrać kolekcję edukacyjnych magnesów opowiadających o podwodnym świecie.

Odkrywaj morski świat z Danonkiem!

Nowe przygody Danonka rozgrywają się w morskim świecie. Tam przedszkolaki poznają ciekawostki o przeróżnych zwierzętach morskich – od żółwi, przez kraby, ośmiornice, aż po żabnice i jeżowce! Do opakowań promocyjnych dołączone zostały magnesy, na których Danonek przedstawia aż 16 różnych stworzeń. Każdy z tych magnesów jest możliwy do zeskanowania w aplikacji Shazam, w której to ukazane zostaną scenki z przygodami Danonka z udziałem morskich zwierząt – i to w 3D! Wierzymy, że taka forma spodoba się dzieciom.

Trójwymiarowy Danonek. Sprawdź jak to działa skanując poniższy kod VR.

Kampania „Odkryj morski świat z Danonkiem” to szansa na pobudzenie dziecięcej ciekawości i doskonałe wsparcie dla rodziców, którzy chcą zainteresować dzieci morzem i życiem, które skrywa. Zaś nowoczesna forma przekazu dostosowana jest do dynamicznie rozwijającego się świata nowych technologii, które bez wątpienia są przyszłością kolejnych pokoleń. Współpraca z mobilną aplikacją Shazam, która rozpoznaje obrazy typu VR odtwarzane w pobliżu użytkownika, pozwala opowiedzieć nowe historie Danonka w kreatywny sposób oraz oferuje wiedzę, która zaskoczy nie tylko dzieci, ale też dużą część rodziców. Bardzo ważne dla marki było, aby obudzić ciekawość i kreatywność poprzez stworzenie treści dostosowanych do poziomu wiedzy i rozwoju intelektualnego dziecka.

(Informacja prasowa DANONE)