Konsumenci wybrali najlepsze produkty mleczarskie

02.02.2019

Nowości marki Mlekovita już od momentu pojawienia się na rynku zyskują uznanie konsumentów. Po raz kolejny zostało to potwierdzone zwycięstwami w ogólnopolskim konkursie – podczas uroczystej gali, która odbyła się 17 stycznia 2019 roku w warszawskim Hotelu Polonia Palace. Mlekovita odebrała trzy medale, a łącznie zajęła 7 miejsce na podium prestiżowego badania Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów 2019.

W 2019 roku tym tytułem zostało uhonorowanych aż 7 produktów i linii produktowych marki Mlekovita.

Złote medale plebiscytu zdobyły: linia serów polskich z dziurami w kategorii „Sery”, Wypasione serki śmietankowe kanapkowe w kategorii „Serki i twarogi” oraz masło Mini Osełka Polska 100 g w kategorii „Masła”.

Na podium znalazły się również: linia jogurtów HoHo (srebrny medal w kategorii „Jogurty i desery mleczne”), linia produktów ekologicznych BIO (srebrny medal w kategorii „Produkty eko, bio, vege”), linia produktów Polskich bez laktozy (srebrny medal w kategorii „Żywność funkcjonalna”) oraz linia serów bez laktozy (brązowy medal medal w kategorii „Sery”).

(02.02.2019 za tygodnik-rolniczy.pl)