W przypadku marek własnych mamy największy wpływ na jakość produktów

06.03.2019

Aldi w Polsce ma najszerszy asortyment w całej Grupie Przedsiębiorstw Aldi Nord, a jednocześnie najniższy udział marek własnych w porównaniu z pozostałymi krajami. Patrząc globalnie, udział marek własnych wynosi średnio 86%. W Polsce jest to niecałe 75%. Duża część naszych marek własnych jest produkowana właśnie w Polsce – mówi Agata Biernacka z biura prasowego sieci Aldi.

– Aldi w Polsce ma najszerszy asortyment w całej Grupie Przedsiębiorstw Aldi Nord, a jednocześnie najniższy udział marek własnych w porównaniu z pozostałymi krajami. Patrząc globalnie, udział marek własnych wynosi średnio 86%. W Polsce jest to niecałe 75%. Duża część naszych marek własnych jest produkowana właśnie w Polsce – mówi w rozmowie z dlahandlu.pl Agata Biernacka z biura prasowego sieci Aldi.

– Marki własne Aldi cieszą się dużą popularnością wśród klientów. Z ich perspektywy, marki własne Aldi wyróżniają się dobrą, konkurencyjną ceną i doskonałą jakością. Warto zwrócić uwagę, że właśnie w przypadku marek własnych mamy największy wpływ na jakość tych produktów. Jako firma odpowiedzialna społecznie tworzymy polityki zakupowe nastawione na aspekty ekologiczne i społeczne. Ze szczególną uwagą monitorujemy skład, zawartość certyfikowanych składników czy walory smakowe – wyjaśnia przedstawicielka sieci.

Aldi ma obecnie około 20 marek własnych.

Aldi to niemiecka sieć dyskontów, posiadająca głównie na zachodzie i południu Polski 132 sklepy i zatrudniająca ponad 2000 pracowników. Firma rozpoczęła działalność w Polsce w połowie 2006 roku.

Przypomnijmy, zgodnie ze słowami premiera Mateusza Morawieckiego, rząd pracuje nad nowelizacją ustawy, która ogranicza sprzedaż marek własnych.

(06.03.2019 za dlahandlu.pl)