Hochland „Ulubioną Marką Polaków 2019”

Marka HOCHLAND zwyciężyła w kategorii SERY ŻÓŁTE w tegorocznej edycji ogólnopolskiego badania konsumenckiego „Ulubiona Marka Polaków®”.

Przedmiotem badania było aż 1191 marek (spożywczych, chemicznych i kosmetycznych) przyporządkowanych do 80 kategorii FMCG. Celem projektu było zidentyfikowanie, które marki zasługują zdaniem konsumentów na miano ulubionych. W efekcie zostały wybrane te marki, które cieszą się największym uznaniem Polaków. Wyboru dokonali Konsumenci; reprezentatywna próba N=1000 respondentów – osoby dorosłe między 18 a 65 rokiem życia, które: są decydentami lub istotnie współdecydują o zakupach do swojego gospodarstwa domowego, zwracają uwagę na marki produktów FMCG, używają produktów z kategorii objętych badaniem.

– To drugi w historii firmy Hochland Polska sukces w tym badaniu. Poprzednio Znak „Ulubiona Marka Polaków” za rok 2017 marka Hochland uzyskała także w kategorii sery żółte. Przyznanie znaku „Ulubiona Marka Polaków” zbiegło się w czasie z wieloma aktywnościami prowadzonymi dla tej kategorii: plastry serów żółtych Hochland otrzymały nową szatę graficzną opakowań, która komunikuje naturalność oraz kluczowe dla konsumentów benefity funkcjonalne: polskie mleko, bogactwo wapnia, skład bez laktozy oraz konserwantów, a przede wszystkim bez GMO. Tegoroczne wyróżnienie jest kolejnym potwierdzeniem efektywnie prowadzonych działań, dobrze obranego kierunku i przyjętej strategii – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska.

Organizatorem badania jest Wydawnictwo Gospodarcze, firma świadcząca komplementarne usługi dla biznesu sektora FMCG, działająca w strukturach międzynarodowych. Realizatorem badania jest Instytut GfK, zaufane źródło rzetelnych informacji o rynku i konsumentach. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (Computer Assisted Web Interviewing) z wykorzystaniem GfK Access Panelu.

Sery żółte Hochland są doskonałe dla wszystkich, którzy poszukują prawdziwego smaku sera, naturalności i zwracają dużą uwagę na skład produktu. Powstają wyłącznie z polskiego mleka, które pochodzi od krów karmionych paszą niemodyfikowaną genetycznie. W rezultacie sery żółte firmy Hochland to produkt „bez GMO”. Co więcej, sery nie zawierają konserwantów, stanowiąc jednocześnie bogate źródło cennego wapnia i składników odżywczych. Każdy z serów żółtych Hochland wyróżnia się znakomitym smakiem i najwyższą jakością. Dostępne są w formie cienkich plastrów, co podkreśla ich intensywny smak, bardzo ceniony przez koneserów serów. Znakomicie sprawdzają się jako dodatek do kanapek, dań na ciepło, a także jako baza do „deski serów”.

Cena: 4,69 zł

Hochland Burger&Toast to specjalny gatunek sera – Cagliata w formie grubych plastrów. Ser ten jest doskonały do przygotowania burgerów i tostów – pod wpływem temperatury topi się, a jednocześnie pozostaje ciągnący, aromatyczny i doskonały w smaku.

Cena: 4,69 zł

(Informacja prasowa Hochland Polska)