Krzysztof Przybył: Godło „Teraz Polska” ważne dla firm. Również w dobie pandemii

Trwa przyjmowanie zgłoszeń do Konkursu „Teraz Polska” na najlepsze wytwarzane w Polsce produkty, usługi i innowacje do Konkursu „Teraz Polska”. Zwiększają się oczekiwania klientów i konsumentów, zaś Godło „Teraz Polska” symbolizuje cechy i walory, których szczególnie potrzebuje dzisiejsi konsumenci.

Minął rok 2020, który z pewnością przez większość zostanie negatywnie zapamiętany. Pandemia Covid-19 dotknęła nie tylko ludzi, zagrażając zdrowiu i życiu. W zasadniczy sposób wpłynęła również na gospodarkę. Wiele branż wywróciła do góry nogami, niektóre wzmocniła. Zmianie uległy potrzeby konsumentów, co generuje nowe oczekiwania wobec przedsiębiorców i firm oraz nabywanych produktów i usług. Dziś Polacy chcą kupować bardziej racjonalnie. Jeszcze wyżej cenimy jakość produktu i usługi, ale też bardziej jesteśmy skłonni wybierać dobra wyprodukowane w kraju czy pochodzące od lokalnych wytwórców. Również dlatego – co jest coraz lepiej rozumiane – że niekiedy nasze zamówienie czy zakup mogą zdecydować o przetrwaniu firmy czy utrzymaniu miejsc pracy.

Badania konsumenckie nie pozostawiają wątpliwości – w oczach Polaków Godło „Teraz Polska” niezmiennie pozostaje symbolem jakości i budzi zaufanie. Co więcej, ma wpływ na decyzje zakupowe konsumentów. Przypomnę najważniejsze liczby z badania przeprowadzonego w październiku 2020 r. przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku. Ponad 75% respondentów uważa, że Godło „Teraz Polska” jest dobrym sposobem oznaczania wysokiej jakości polskich produktów i usług, a także – co warte podkreślenia – zachęca ich do zakupu. Ankietowani, zapytani o skojarzenia z produktami i usługami nagrodzonymi Godłem, aż w 90% wskazują polskie pochodzenie, dużą rozpoznawalność i stabilną jakość. Dzięki temu Godło „Teraz Polska” staje się dla firm działających w dobie pandemii wartościowym narzędziem promocyjnym. Dziś szczególnie mocno Polacy szukają dla siebie oferty, która spełni liczne oczekiwania, ale także oferty, której można zaufać. To słowo jest kluczem dla sukcesu dzisiaj, ale także jutro, w nowym, oby lepszym świecie. Firmy, produkty i usługi, które sprawdzą się w godzinie próby, zdobędą zaufanie, które będzie procentowało przez dłuższy czas. A Godło „Teraz Polska” kojarzy się dzisiaj właśnie z wysokim zaufaniem i nigdy nie zawiodło ani konsumentów i klientów, którym pozwala wybierać najlepsze produkty na polskim rynku, ani przedsiębiorców, którym pozwala skutecznie i efektywnie promować ofertę.

(Informacja prasowa: Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”)