Mleko pełne energii. Ruszyła kampania reklamowa mleka Łaciate Junior od SM MLEKPOL.

Od połowy maja, przez miesiąc hasłem „Pełne mleko energii” producent łaciatego asortymentu przypomni dzieciom i ich rodzicom, że warto pić mleko.

– Hasło reklamowe ma podwójne znaczenie. Łaciate Junior jest mlekiem pełnym, bo po pierwsze, ma w swoim składzie 3,8% tłuszczu mlecznego. Jest najbardziej zbliżone do mleka prosto od krowy. Po drugie, spełnia niebagatelną w rozwoju młodych organizmów rolę dostarczyciela zdrowej, pełnowartościowej i dobrze przyswajalnej energii. Łaciate Junior ma fantastyczny, kremowy smak, co doceniają także dorośli konsumenci – informuje Ewa Gromadzka, kierownik marketingu SM MLEKPOL w Grajewie.

– Nieprzypadkowo wybraliśmy czas promocji mleka dla najmłodszych. 25 maja przypada Światowy Dzień Mleka. W tym roku postawiliśmy na dziecięcych konsumentów. Chcemy nie tylko przypomnieć o produkcie, ale także w przyjazny sposób rozpocząć edukację o pochodzeniu mleka, jego właściwościach i możliwościach wykorzystania. Kampania promocyjna to jeden z elementów. W tej chwili trwają ostatnie przygotowania do Dni Dziecka z Mlekpolem, podczas których czeka najmłodszych i ich opiekunów wiele atrakcji i dawka mlecznej wiedzy – dodaje Ewa Gromadzka.

Spoty sponsorskie przygotowane przez agencje M5, będzie można zobaczyć w głównych stacjach telewizyjnych i ich kanałach tematycznych. Na ulicach największych miast Polski pojawią się także bilboardy promujące Łaciate Junior autorstwa agencji Creativa Design.

(Informacja prasowa SM MMLEKPOL)